  • Data: 2014-05-13 15:25:13
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
    news:86a33d81-7b4f-4e53-b8dd-ef50d9d7dfd6@googlegrou
    ps.com...

    >Olewam reklamodawców, to tak jak napisałeś ich problem czy i jak trafią do
    >Ciebie. Mnie chodzi o tego, któremu bezpośrednio wchodzisz do talerza -
    >autora treści.

    Posłuchaj ale Budyń nic nie zrobił. To że się monit o płatność nie pokazuje
    to jest tylko efektem ustawienia przeglądarki i cookies w tryb bardziej
    prywatny. To nie jest zabezpieczenie moim zdaniem a jedynie formą reklamy,
    bo sami piszą że 10 artykułów jest za darmo. A niby na jakiej podstawie jak
    nie poprzez pozostawianie jakiegoć cookie w systemie oglądacza.
    Ponieważ coraz więcej osób używa antyspamu to ten mechanizm nie jest nawet
    zauważany przez wchodzącego na stronę.