    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: SPRZECIOR
    Date: Thu, 16 Dec 2010 04:04:30 +0100

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
    news:1q78auvcrjyw4$.lw21guvea2z3.dlg@40tude.net...

    > Połowa problemów znika jak masz dużo miejsca. Bo tak to faktycznie mało
    > kiedy się chce to wszystko składać i rozkładać.

    > Takiej np. sokowirówki nie zastąpisz ręczną pracą (no chyba, że masz
    > ochotę przeciskać siekane wióry przez płótno czy coś ;)
    > Ale jest upierdliwa w czyszczeniu.
    >
    > Z kolei np. wyciskarkę do cytrusów wystarczy przemyć pod strumieniem wody
    > i po sprawie.
    >
    > Pewnie tę szatkownicę po zabawie wystarczy tylko mocno opłukać, ew. pomóc
    > sobie jakąś szczoteczką.
    > Choć również dla mnie wydanie $230 na coś takiego jest abstrakcją :)

    Opowiadasz bzdety - wielokroć po sobie myłem, bo były potrzebne do dalszych
    obróbek i robot Fenomen i maszynkę do mięsa 986, też Zelmera. Nie jest
    problemem mycie - szczoteczka z długim włosiem, gąbka nasączona płunem do
    garów "Golden Citrus". Nie zamieniłbym na pracę ręczną - robienie przetworów
    skrócone do paru godzin wobec wielodniowej męczarni to brzmi jak piosenka.
    Nie użyłem do nich ani razu zmywarki, po za jhednym przypadkiem - żona
    zostawiła resztki w korpusie maszynki i tylko wtedy dałem go do zmywarki.
    Ważne jest międzyoperacyjne zmywanie niepotrzebnych do dalszej obróbki
    naczyń lub urządzeń, np. podczas oczekiwania na zagotowanie się czegoś czy
    rozgrzanie patelni to talerz lub miska umyte .i położone na suszarce