  • Data: 2011-10-24 15:05:28
    Temat: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:j83s34$aoh$1@usenet.news.interia.pl...
    > Na forum muratora dostałem taką oto opinię o zbrojeniu mojego stropu:

    Tak, musisz zeskanować projekt stropu wraz ze strzałkami w jaka stronę on
    leży. Czy ma sie opierać na ścianach zewnętznych czy na tych niby
    podciągach. Ktoś go konstrułował i po tym dojdziemy czy pręty są we
    właściwej kolejności.
    To, że nie mają haczyków i mogą się wyślizgnąć to prawe ci napisali..
    Trudno oszacować o ile osłabiony jest strop. Ale bez wibrowania go to
    jeszcze bardziej.
    Musisz wymusić oświadczenie gwarancyjne na piśmie, np na 10 lat za pęknięcia
    i od razu ustalicie sposób naprawy na ich koszt czyli pewnie regipsy i
    malowanie całości.