    From: "kiki" <k...@k...ki>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Date: Tue, 25 Oct 2011 16:41:52 +0200

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:j8635o$qpt$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powinien wytrzymać :) Za ok. 2 tygodnie zdejmą szalunki... Na co zwrócić
    > wtedy uwagę? Ugięcie? Rys raczej nie ma (poza kilkoma, które pojawiły się
    > w kilkanaście godzin po wylaniu, pewnie skurczowe).

    Nie to nie są skurczowe. One sie pojawiły z kilku powodów. Pierwszy to za
    późne wylanie betonu, brak zawibrowania, za małe otuliny i źle powiązane
    zrojenie, np wiąza li co 2 pręty.
    To jest właśnie ta fuszerka. A to, że u wszystkich pęka to my wiemy. Pęka,
    bo wszystkim robią źle.
    Nie mogę wywnioskować jak ten strop sie opiera.