    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Date: Sat, 29 Apr 2023 19:22:53 +0200
    <1...@g...com>
    <u2he5s$2jkl0$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <u2iob3$2t7vd$1@dont-email.me> <u2jbg1$2h5kk$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u2jd84$30av3$1@dont-email.me> <u2ji7n$2hc2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u2jiep$314pc$2@dont-email.me>

    W dniu 29.04.2023 o 18:59, heby pisze:

    > Ciekawe dlaczego zawarł tam podtekst seksualny. On albo o chujach gada,
    > albo o dziurach w dupie. Od lat.
    >
    > Zastanawiajace.

    W tym przypadku, przerobienie oryginalnego tekstu, nie jest wskazaniem
    seksualnym i nie tyle wzrostu wuja, który ręką strąca odrzutowiec ale
    jego przyrodzenia.

    Nie od dziś wiadomo, że duży chuj znaczy więcej. Niektórzy kupują sobie
    drogi samochód jako namiastkę bo trudno im zrobić operację plastyczną :)
    Każdy posiadacz wielkiego chuja, który strąca odrzutowce jest obiektem
    pożądania, dla tych co mają małego siuraka :)

    Dobra, dosyć tego pierdolenia. Zenuś bardzo często nie potrafi
    zrozumieć, że ktoś ma lepiej, może więcej, ma kaprys czy inne takie,
    które dla niego są po za zasięgiem. Nawet jego fioł na temat mieszkań
    jest czystym zjebaniem. Niedoścignione własne...

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>