eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażakRe: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
  • Data: 2021-11-06 22:34:20
    Temat: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 listopada 2021 o 22:12:26 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    homologację fabryczną samochodu, że nie przewiduje instalacji LPG.
    preoducenta samochodu, która określa rodzaj paliwa silnikowego: jako benzynę 95
    do tego jakiekolwiek prawo i że jest to sytuacja trwała i nie ulegnie zmianie.

    atestami/homologacjami), choćby bagazniki dachowe, boksy bagażowe, haki do holowania,
    dodatkowe oświetlenie, folie na szybach...
    > Instalacja LPG nie stanowi akcesorium, gdyż modyfikuje fabryczna homologację
    samochodu.
    > To że Zenki lobbowały za LPG nie znaczy, że Brókselka nie unieważni wszystkich in
    stalacji Zenkowych LPG ze stodoły

    > To jest kwestia 2-3 lat
    > tak jak zakazano wjazdu trujących dizli do centrów miast, tak jak Hameryka
    zutylizowala 100.000 Wieśwagenów trujących spalinami w aferze Diesel Gate.

    > To tylko kwestia czasu, bo lobbing LPG w Europie znacznie osłabł, gdy otworzył się
    rynek na elektryki

    > Proces może się rozpocząć od zakazu przewozu pasażerów taryfami z przerobioną
    instalacją LPG, czyli bez homologacji fabrycznej, bo w razie wypadku, polisa nie
    obejmuje odszkodowania z OC i NW dla osob trzecich./

    > I ktok za krokiem patologia LPG ze stodoły zostanie wyeliminowana
    > a dopuszczona jedynie ta objęta homologacją fabryczną
    > Nigdzie na świecie nie dopuszczono instalacji LPG ze stodoły
    Nie ma również żadnych przepisów kto może zrobić dziecko i potem efekty na grupach
    widze. Napisz jak prace nad pompa ciepła z ogniwami Peltiera? Szykujesz że dwa modele
    do samochodów. Pomyśl jeszcze, tak wiem trochę przesadziłem i jest z czego ująć, nad
    modelami większej mocy do samochodów chłodni. Chyba że w wysoki COP wejdziesz i
    zrobisz o mocy 20kW wielkości pudełka od butów i pobierające 500W.