eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażakRe: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
  • Data: 2021-11-07 13:31:57
    Temat: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-06 o 21:29, a a pisze:
    > To zawsze jest instalacja warsztatowa a nie fabryczna i wystarczy przeczytać
    homologację fabryczną samochodu, że nie przewiduje instalacji LPG.

    > To że Zenki instaluja gaz LPG w samochodach, narusza fabryczną homologac ję
    preoducenta samochodu, która określa rodzaj paliwa silnikowego: jako benzynę 95

    > To że Zenki kombinują i modyfikują homologację fabryczną to nie znaczy, żę mają do
    tego jakiekolwiek prawo i że jest to sytuacja trwała i nie ulegnie zmianie.

    > Samochód na paliwo LPG to jedynie samochód z fabryczną instalacją LPG i objęty
    homologacją.

    Zajeżdżam do salonu i mówię, kupuję tę Dacię, ale tylko wtedy jeśli
    będzie miała instalację LPG.
    Sprzedawca mówi nie ma problemu.
    Salon ładuje moją Dacię na lawetę i wysyła do fabryki w Rumunii.
    Pracownicy w fabryce montują instalację LPG.
    Panienka z biura bierze stos dokumentów i w międzyczasie załatwia
    homologację na moje auto.
    Po zakończeniu wszystkiego Dacia wraca do salonu w Pl.
    Ja odbieram auto z LPG i z fabryczną homologacją.

    Tak to wygląda?
    Czy może tak, że salon wysyła auto do najbliższej stodoły, aby
    zamontowali tam gaz?