eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak › Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
  • Data: 2021-11-07 22:52:40
    Temat: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    niedziela, 7 listopada 2021 o 21:51:34 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
    > On Sunday, 7 November 2021 at 18:56:15 UTC+1, Jacek wrote:
    > > W dniu 06.11.2021 o 21:29, a a pisze:
    > > > Samochody w których jest doinstalowywana instalacja LPG nie uzyskają na to
    homologacji fabrycznej, zatem nie są dopuszczone do ruchu po drogach publicznych.
    > > Zgodnie z tą logiką człowiek rodzi się nagi i tak już musi chodzić do
    > > końca życia.
    > >
    > > Jacek
    > dokładnie
    > gdyby Bóg chciał aby ludzie latali to by dał im skrzydła
    >
    > Ale znalazłem analoga do pozafabrycznej instalacji LPG w samochodzie.
    >
    > Jest nim niewątpliwie instalacja klimatyzacji w samochodzie.
    > Instalacja ciśnieniowa, sprężarkowa, instalowana fabrycznie, wykazuje standardową
    wadę, polegającą na wycieku gazu i konieczności napełnienia instalacji klimy
    >
    > I tak w przypadku klimy, jak i instalacji LPG, warunki eksploatacyjne są podobne ,
    czyli w ruchu drogowym, a jednak gaz z klimy uchodzi, czyli instalacja fabryczna bywa
    nieszczelna
    > i nie jest to nieszczelność sprężarki, wyrobionych tłoczków.
    >
    > Zespoły projektowe od klimy samochodowej, reprezentują poziom wiedzy, techniki,
    praktyki na poziomie zespołów projektowania instalacji LPG w samochodzie
    > a jednak klima bywa często nieszczelna i jest to wada dotkliwa, gdy latem klima
    przestaje chłodzić.
    >
    > Nie jest to technologia kosmiczna i można wykonać testy eksploatacyjne klimy na
    stanowisku diagnostycznym, napędzając sprężarkę klimy silnikiem elektrycznym i
    generując np. miesięczne użytkowanie oczujnikowanej klimy aby sprawdzić, gdzie
    pojawią się nieszczelności, czyli wycieki gazu
    >
    > I tak się testuje nieszczelną klimę, napelniająć gazem z dodatkiem barwnika,
    świecącego w ultrafiolecie.
    >
    > I przez analogie, do zbiornika LPG w samochodzie powinien być dodawany znacznik
    chemiczny, który by umożliwiał łatwą weryfikację szczelności, nieszczelności
    instalacji LPG, generując efekt fluorescencyjny po oświetleniu światłem UV
    I tutaj pojawiasz się ty ze swoim samochodowym klimatyzatorem zbudowanym na ogniwach
    Peltiera. Napisał byś o jakiś osiągnięciach jakie niewątpliwie masz w pracach nad
    takim klimatyzatorem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1