  • Data: 2016-03-17 10:16:08
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 marca 2016 21:45:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > właśnie wróciłem z "trasy"- coś ponad 700km przejechanych dzisiaj. Coś w tym jest
    co piszesz. Wcześniej na to uwagi nie zwracałem ale dzisiaj w ramach walki z nudą
    temat obserwowałem;)

    Tak to juz jest - wmow sobie ze posiadacze focusow jezdza jak dziadki i zacznij
    obserwowac - nagle zauwazysz duzo "dziadkow" w focusach ;)

    A co do BMW to coz - marka ktora robi mega dobre samochody z napedem na tyl,
    z reguly nawet najnizsze wyposazenie to juz tzw. "full wypas", no i praktycznie
    nie ma slabych silnikow. Dlatego owszem - starsze modele dresy sobie upodobaly.
    Ale co z tego? Zobacz lepiej kto jezdzi nowymi BMW. Dresy? No raczej dresa
    nie stac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.