    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 18 Mar 2016 05:02:49 -0700 (PDT)
    <ncdvci$b3$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nce367$bht$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nceik8$k3h$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ncf875$av7$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <ncfd2f$l0k$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ncgnil$tec$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Samozamykacz do furtki
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 12:08:06 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No chyba, ze tak. W takim razie jestem zdziwiony, a tak zachwalales ten
    > stok. Moze ciut przereklamowana stacja?

    To jest obecnie nr 1 w Polsce, zdecydowanie :) Wszystkiemu winna pogoda,
    niestety. Jak na stoku bylo +10stC, a snieg w 100% sztuczny to warunki
    sa jakie sa i koniec :(

    Moze za rok bedzie zima ;) Kotelnice polecam jak cholera - nie ma lepszego
    osrodka w PL, co rok buduja dodatkowe trasy, wyciagi i lokale miedzy
    kolejnymi stacjami :) Te nowe to juz w wiekszosci krzesla 6 osobowe z
    zamykana "przylbica" i grzanymi fotelami. Choc przyznam, ze przy +10stC
    te grzanie w dupsko tylko przeszkadzalo ;)

    > Przeciez nie o to chodzi zeby sie dobrze jezdzilo tylko o dudki. Ludzi i
    > tak przyjezdza w pyte wiec maja to w glebokim powazaniu jak komu sie
    > jezdzi. Wiesz ile taki ratrak pali? A ceny dawno juz sa europejskie,
    > bardziej podniesc sie pewnie nie da, to oszczedza na ratrakowaniu.

    W tym roku polaczyli sie w jeden karnet TATRY-SKI (kilkanascie osrodkow
    na jednym bilecie) ale przez to niestety nie ma karnetow punktowych.
    Ale nie ma tragedii - na 3 dni karnet to 240 pln, w tym codzienne darmowe
    wejscie na lodowisko na lyzwy :)

    > na dluzszy wyjazd wcale w polskie gory bym sie nie zdecydowal. Ze slaska
    > do Alp jest rzut bereretm. W Dolomity nieco dalej, ale tez do przezycia.

    Co z tego, ze do Wiednia mam 300km, skoro zeby sensownie pojezdzic w Austrii
    to musisz jechac 1000km ;) To juz lepiej jechac na Slowacje na Chopok - 200km,
    a osrodek tak powiedzmy 2,5 x wiekszy od Bialki (w Bialce 16km tras,
    na Chopoku 36km). Choc ceny masakruja (33E na karnet jednodniowy - i chyba
    w tym NIE MA jazd wieczornych :)

    > Na szczescie widac, ze to sie zmienia, ale chyba jeszcze troche wody w
    > rzekach uplynie zanim nasi gorale wszystkiego sie naucza.

    Ucza sie ucza. Jedz do Bialki, mowie Ci. Na miejscu sa juz warunki w 100%
    europejskie. Darmowy skibus etc :) Tego nie ma co porownywac z Wisla, czy
    Ustroniem - beskid to jedna wielka lipa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.