  • Data: 2017-11-03 15:29:51
    Temat: Re: Schemat instalacji wody do oceny
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 13:15:52 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Bez cyrkulacji nie polecam. Przydaje się jednak - nawet dla PEXa te
    > powiedzmy >4-5m to już trochę czekania :) No chyba, że wszędzie masz
    > krócej.

    Adam, wszędzie blisko, prócz kuchni (wanna/prysznic za ścianą, umywalki 3m, kuchnia
    8m) 8m 1litr czyli ok 10sek nim poleci ciepła... W kuchni będzie też zmywarka wiec
    zlew bedzie używana dorażnie...chyba :-)

    NIestety nigdzie u mnie (Tychy, Katowice) nie chcą pożyczać osobom prywatnym....

    Pytałem w hurtowniach czy musi by c zaciskane to mi powiedzieli, ze kiedyś tylko były
    skręcane i nikt nie marudził, że chce zaciskane.
    Szukałem info o tej zaciskarce co podałeś i wiele ludzi narzekało na FM.
    Chwalili tego energotytana - którego pewnie bym potem sprzedał z lekką stratą.

    Poszukam jeszcze.
    Dzięi