  • Data: 2010-02-13 11:38:15
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hl60hf$8t6$1@mx1.internetia.pl...

    > Dywanik sie slizga.

    Dywanik się nie ślizga, bo się go montuje listwami lub prętami (relingami)
    http://www.kaztor.wroclaw.pl/drazki_prety_schodowe_p
    rety_do_chodnikow_prety_dywanowe_dywanow
    lub przykleja np. taśmą dwustronnie klejącą
    http://www.nakladkinaschody.pl/index.php
    Ponadto zapobiega śluzganiu się stóp i butów po schodach.
    Zatem mit obalony.

    Masz jakieś inne propozycje ?

    > Ach wlasnie mi przypomniales cos Ty za jeden (biedne trolle ciagle musza
    > zmieniac nicki) - wracaj gdzie Twoje miejsce.
    >
    > *plumpik*

    Coś Ci się pozajączkowało. Nigdy się nie posługiwałem żadnym innym nickiem
    jak Plumpi i z całą pewnością nie używałem plumpik :)