    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Date: Sat, 13 Feb 2010 11:49:12 -0800 (PST)

    On Feb 13, 8:01 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:bb2f0a1e-95a3-4154-89df-4d62270a5dc1@
    y33g2000yqb.googlegroups.com...

    > Nie wiem jaki lakier stosowal poprzedni wlasciciel, ale sugerowales zdaje
    > sie, ze wytarcia to norma. Schody to drogi oczywiscie element, zwlaszcza
    > drewnianie. Ale moim zdaniem tylko drewnianie daja wysoki komfort.

    Zaprzestanmy dyspute nad schodami. Liste cen juz zrobilem gdzies
    wyzej. Kazdy wykancza chalupe jak chce. Czasami ogladam program DOMO.
    Ostatnio rodzinka robila modernizacje domku. Kasa przeznaczona na ten
    cel to 3mil. dolcow.
    Modernizacja tylko pietra, ogrodu i podjazdu.
    Koles walnallazienke cala w bialym marmurze, w ogrodzie basen a
    podjazd podgrzewany co by snieg nie zalegal.
    Tak wiec kazdy wydaje ile go tam stac.
    Co do rekuperatora to mysle Robercik-us, ze zakup jest podyktowany w
    moim przypadku jest podyktowany wlasnie brakiem kasy na wyrzucanie
    zlotowek przez komin.