    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Scream kibel GK help.
    Date: Sun, 21 Jun 2009 23:03:22 +0200

    news:h1m2ii$fmf$1@inews.gazeta.pl...

    > Ścianki boczne zapewne będą ?
    > Jeżeli tak to po co Ci profile CD60 ? Wszystko robisz z UD30.

    Zasugerowalem sie szerokoscia tego profila jako grubosc tych bocznych
    scianek. Poza tym wydaje mi sie, ze powinien byc sztywniejszy. Teraz widze,
    ze chyba wiecej z tym problemow niz pozytku. :-)

    > Tworzysz ramy bocznych ścianek z profila UD30. Jeden profil pionowy każdej
    > ramy mocujesz do ściany, a drugi pionowy łączysz odcinkami poprzecznymi
    > łączącymi profil przy ścianie z tym narożnym co ok. 30-50cm.

    Scianka ma byc grubsza, pasuje tu wlasnie CD60, ew. dwa UD30.

    > Profile narożne zapewne będą musiały się łączyć na stelażu "Geberita"

    W zalozeniach nie, calosc jest szersza od geberita.

> [...]
    > na wierzch płyty G-K
    > Profile boczne półek przykręcasz na ich końcach do profili bocznych ram od
    > wewnętrznej strony, a płyty boczne przykręcasz do profili półek od
    > zewnątrz.
    > Przykręcasz profil poprzeczny półki od frontu.
    > A najlepiej jak półka jest zrobiona z jedego profili odpowiednio
    > ponacinanego, tak, żeby po pozaginaniu w miejscach nacięć złożył się
    > profil w prostokąt. Jego końce powinny znależć się na ścianie llub na
    > bocznej ściance.
    > Przykręcasz płyty półek, a na samym końcu płyty zewnętrzne ścianek

    Wiec tak: polki powinny miec grubosc zapewniajaca umieszczenie przy scianie
    od spodu na jej koncu oswietlenia Led z gory za plyta, by same ledy nie byly
    widoczne. Polka ta chcialbym by miala grubosc bocznych scianek. Gdzies tam
    na gorze musze jeszcze znalezc miejsce na schowanie transformatora, ale to
    najmniejszy problem. Do tych grubosci pasuje mi na oko akurat CD60. Twoje
    podejscie jest dosc ciekawe, do tej pory skupialem sie na konstrukcji do
    ktorej na koncu przykrece plyte. U Ciebie plyta jest jakby czescia tej
    konstrukcji. Musze to przemyslec, dosc ciekawie to zobrazowales.

    Pozdro.. TK