eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klientaRe: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Data: 2009-08-25 10:15:16
    Temat: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Od: "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do Buderusa
    >musi być pompa Buderusa.
    > Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem pokaźna
    > liczba wyników.

    Dziękuję za odzew.
    Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy, po
    kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)

    Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie ma
    większych problemów.
    Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.

    Rotacja fachowców jest potężna - aktualne namiary sprzed roku, z reguły
    okazują się nieaktualne.

    TM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1