  • Data: 2013-09-07 22:41:04
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-07 14:35, Adam pisze:

    > UPSy nie zasilaja firmy tylko stanowia bufor bezpieczenstwa - nic sie nie
    > stanie jak przez tydzien nie bedzie tam UPSow - wiekszosc i tak pracuje
    > na laptopach ktorym nagle wylaczenie pradu niczym nie grozi ;)

    O ile jest gdzie je naladowac. :-)

    > Na wsiach tak to jest. Ja mieszkam 4 lata i w tym czasie najdluzsza awaria
    > wyniosla 3h i to byla jedyna awaria w calym tym okresie -

    Gdzies w Szczecinie zdaje sie pare lat temu pradu nie bylo chyba z
    tydzien. Ze dwa lata temu pod Czestochowa tez awaria trwala dlugo.

    > W najgorszym razie kupuje za 500 pln agregat w markecie do ktorego mam 1km,
    > odpalam z tylu domu i dziala :) To jest sztuczne szukanie problemu ;-)

    No i agregatow nawet na allegro nie bylo. :-)

    > Z tym ze moj ogrzeje od piwnicy po poddasze rownomiernie (bo podlogi), a
    > powietrzny conajwyzej nagrzeje salon - w oddalonych pokojach bedzie juz pizgac,
    > nie mowiac o np. lazience i zimnym brodziku :-)

    Owszem, dlatego to awaryjne zrodlo zasilania.

    > Ja nie mam w ogole komina pod ew. kociol - komin kosztuje, dodatkowy mostek
    > i tak dalej, nie mam zamiaru nigdy takowego miec wiec po co robic na zapas?

    No ja tez nie. Podstawowe ogrzewanie to gaz, a gdyby co to kominek.

    Pozdro.. TK