    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Się porobiło, będzie wkurw zimą.
    Date: Sun, 23 Apr 2023 19:11:12 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 18:56 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Szczyt optymizmu to dwóch pedałów kupujących wózek. Ty ze swoimi
    > przewidywaniami bardzo zbliżasz się do szczytu optymizmu.

    Ja wbrew temu co piszesz stąpam twardo po ziemi. Szacuję
    ryzyko/zyski/straty przy każdej wydanej na infrastrukturę złotówce.
    Dlatego między innymi nie wchodzę w akumulatory.
    Przewiduję jak na razie lepiej od Ciebie. Przypomnij sobie wątki z tej
    grupy w których pisałem o przyszłych cenach energii.
    Już Ci pisałem wiele razy, że mam umowę na magazynowanie na 15 lat.
    Jak mi ją PGE wypowie to dam znać. Na razie wbrew temu co tu wypisujesz
    nikt nie ma nawet takiego planu aby wypowiadać umowy starym prosumentom.

    TG