  • Data: 2023-04-24 09:03:51
    Temat: Re: Się porobiło, będzie wkurw zimą.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 kwietnia 2023 o 07:04:51 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Wiedziałem, że wcześniej to nie byłeś Ty!
    > Jest tu koleś (podpisuje się Twoim nikiem), który ciągle zasrywa grupę
    > swoimi urojeniami.
    > Uwierzysz, że on na podstawie artykułów z netu prognozuje wahania na rynku
    > nieruchomości na najbliższe lata? Dodatkowo wyzywa od idiotów wszystkich
    > tych, którzy mają odmienne zdanie na dany temat. Zerknij wstecz na jego
    > posty i zobacz jaki to głupek.
    >
    > TG
    Ja byłem i nie na podstawie ględzenia jakiegoś gościa na YT a na podstawie wykresu
    stworzonego na bazie danych demograficznych. Sądzisz że w gusie 76 lat temu byli
    żartownisie co przewidzieli że się za kilkanaście lat urodzę i mnie w chuja zrobią
    dając nieprawdziwa bardzo, zawyżona ilość urodzeń? A potem poszli na całość i
    dopisywali urodzeń jak im się podobało, ważne żeby więcej było, jak to w socjalizmie.
    Ja nie przepowiedzialem załamania w budownictwie i mieszkaniach że będzie tyle że
    zagospodarować siebie da. Od przepowiadania przyszłości są wróżbici. Ja na podstawie
    danych archiwalnych ww załamanie itd ogłosiłem. A teraz przewiduje na podstawie
    danych i doświadczenia że będą wyłączali przydomowa fotowoltaike jeśli będzie bez
    akumulatorów. Akumulatory żeby miały sens muszą kosztować od 150 tysięcy. Miłego dnia
    życzę.