  • Data: 2023-04-23 20:27:08
    Temat: Re: Się porobiło, będzie wkurw zimą.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2023 o 20:10 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak się da obniżyć to da się i podwyższyć. Obniżyli bo mieli interes.
    > Oni chcą prądu z fotowoltaiki. Ale na ich zasadach.

    No przecież mnie przyłączyli na swoich zasadach - co więcej, odbierają ode
    mnie prąd na swoich zasadach. Chyba nie sądzisz, że ja mogłem na nich coś
    wymusić?
    Dzięki tym zasadom w ubiegłym roku wyszedłem praktycznie na 0 za energię,
    ogrzewanie, CWU, klimę w całym domu i ładowanie elektryka, który zrobił
    15kkm.
    Aby mieć pewność, że się nie rozmyślę, poprosili mnie o podpisanie umowy
    wiążącej obie strony w której napisali, że te ich zasady będą obowiązywały
    przez 15 lat.
    I nie uwierzysz, sami ten termin zaproponowali, ja ich nie zmuszałem.
    W tym czasie Ty będziesz bulił coraz więcej za wszystko.

    Jak to leciało? Nie siłą a sztuka frajerów w dupę tłuką.

    TG