  • Data: 2015-06-10 10:19:28
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > czyli stawka dobra, bo ustalona przez rynek.

    Problem w tym że rynku nie ma - brak konkurencji powoduje że prawa rynkowe
    nie działają a działa monopol.

    > Ja też bym nie chciał się narobić za 100zł dziennie jeśli wystarczającą
    > ilość klientów miałbym kasując 300zł dziennie

    Ja to rozumiem i bynajmniej za to go nie potępiam - został sam i sam
    decyduje o cenie. Nie rozumiem tylko dlaczego skoro jednym telefonem może
    sobie tygodniowy zarobek zwiększyć o tysiąc tego telefonu nie wykona.

    Cóż może rzeczywiście jak będę zarabiał naście tysięcy to też nie będzie mi
    się chciało nic robić by zarabiać naście+1, ale w tej chwili mnie to dziwi.

    Pozdrawiam
    Ergie