  • Data: 2015-06-10 11:49:19
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 10:57, ZbyszekZ pisze:

    > Pracy produkcyjnej tyle samo, ale kosztów dodatkowych więcej.
    > Firma musi rozliczyć w produkcji również pracę handlowców, sekretarek, koszt biura
    itp. itd. To są elementy pracy konieczne aby mieć możliwość pozyskania i wykonania
    dużych kontraktów, ale dla pracy sądziedzkiej zbędne.
    > Elementarne Watsonie.

    jeśli Mietek chciałby zbudować dużą firmę to też musi tyle kasować.
    Elementarne.

    > To musiałby zamiast na alpagę wpłacić na alior (lub jakikolwiek innych bank,
    fundusz czy coś), a to szkoda kasy, kiedy można wypić.
    > Spożywanie najtańszego alkocholu gwarantuje spokojną starość.

    jeden przepije, inny może coś z tego zbudować...
    Piszę tak bo sam jestem prawie tym budowlańcem (tylko inna branża) - też
    staram się zarobić tyle żeby zbudować coś co mi zapewni spokojną starość

    Łukasz