  • Data: 2015-06-10 10:28:19
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lleeoo" napisał w wiadomości grup

    > Napisałem ci omnibusie, że różne są materiały, nie wszędzie stosuje się
    > przepalony łupek z hałdy czy kruszywo łamane jak masz na śląsku.
    > Cena końcowa za warstwę wychodzi podobnie stosuje się, kruszywo z Dani lub
    > Szwecji jeśli port blisko, kruszywo z Ukrainy jeśli kolej dochodzi,
    > przekruszony beton jeśli w okolicy jakaś duża firma wyburzeniowa,
    > stabilizacje piasku cementem i w ostateczności beton B10 jeśli już niema
    > nic.

    No to teraz powiedz które z tych rozwiązań zastosujesz w Ustrzykach Górnych
    i dlaczego będzie znacznie _drożej_ niż Ci się wydaje. Bo pominąłeś -
    meritum - czyli _odległość_ na jaką trzeba kruszywo przewieźć z hałdy,
    składu czy bocznicy kolejowej.

    > Co do cen robocizny nie będę się kłócił z grupowym guru który zleca takie
    > prace w całej Polsce. Ale powiem ci że region nie ma znaczenia ważna jest
    > ilość czyli zakres prac.

    Ilość jest określona 50m2
    A cena robocizny wynika wprost z tego ile właściciel płaci na rękę - a te
    stawki są bardzo różne.

    Pozdrawiam
    Ergie