  • Data: 2015-06-10 12:48:26
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 12:13:45 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
> [...]
    biura itp. itd. To są elementy pracy konieczne aby mieć możliwość pozyskania i
    wykonania dużych kontraktów, ale dla pracy sądziedzkiej zbędne.

    > nie musi nigdy, ale kapitał jakoś trzeba zbudować...

    Homo Budowalaniec (dwunogie stworzenia, nie latające, najczęściej występują w
    okolicach budów).

    > nie zgodzę się - o ile na prywatnych budowach picie to standard, to na
    > większych nie - a szef zwykle i tu i tu trzeźwy

    To nie jest kwestia alkocholu. Parę przykładów z mojej budowy:
    1. Cięcie belek piłą elektryczną na połowie obrotów, bo pełne wymagały trzymania
    "spustu"
    2. Powiększanie otworu w ścianie nośnej stojąc wewnątrz (oczywiście bez wmurowanych
    żadnych zabezpieczeń a priori).
    3. Rozwalanie żelbetonowego balkonu młotem, bo piła będzie za dwie godziny
    (oczywiście przez te dwie godziny więcej się zmęczyli niż rozwalili, a i tak trzeba
    było ciąć, na szczęście nic nie zniszczyli)
    4. Uszczelnienie komina od kominka gipsem (to mogło być złośliwie zrobione)
    5.....
    tysiące innych przykładów jakie można znaleźć na tej grupie że homo budowlańcy mają
    inną koncepcję działania fizyki tego świata.

    --
    ZZ@private