  • Data: 2015-06-11 19:49:49
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BezOkapu.pl wrote:

    > Monopol byłby, gdyby minister decydował, która firma może kłaść
    > kostkę.
    > Ten "monopol" skończy się natychmiast, gdy "monopolista" podniesie
    > cenę do takiego poziomu, że będzie się opłacało wziąć zlecenie przez
    > te firmy, które są nim teraz nie są zainteresowane, czyli wystąpi
    > typowe zachowanie wolnorynkowe.

    ooo tak mniej więcej chciałem napisać
    dodatkowo wracając do tej kostki po 50 - powyższe wypowiedzi są OK pod
    warunkiem że to TA SAMA kostka, a jak może wiecie z tym towarem jest
    bardzo różnie, widziałem takie chodniki że po 2 latach wierzchnia
    warstwa została złuszczona - czy wiedząc o tym kupilibyście kostkę za
    36 z dowozem czy za 50?