  • Data: 2009-01-28 13:59:29
    Temat: Re: "Skladanie" kominka
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > lepiej zlecic to jakiemus fachowcowi? Wydaje sie ze jest to dziecinnie
    > proste bo jak juz wspomnialem wszystko do siebie pasuje jak nalezy ale
    > moze jest cos o czym nie wiem - np. jakies specjalne uszczelnienia na
    > styku z rurami lub cos podobnego co trzeba dac przy skladaniu?
    Spokojanie- jesli masz troche zdolnosci manualnych - sam mozesz zrobic.
    Mi tak zaproponowali w jotul-u - i zrobilem.
    Pamietaj aby kominek zanim go zabudujesz popracowal troche i popatrz czy
    wszystko
    jest szczelne- oczywiscie pamietaj o odpowiednim kicie do uszczelniania
    (taki do 1500 st.c.)
    i tasmach izolujacych - na wysoke tem.
    U mnie pocodzil 2 tygodnie i dopiero po tym zabudowalem.
    Jesli masz obawy co do odleglosci - to polecam do zabudowania plyty
    Varmssen(czy jakos tak to sie pisze)
    Naprawde mocno izoluja i dobrze sie sprawdzaja.
    Pzdr
    Bajbus13