  • Data: 2009-04-07 08:05:21
    Temat: Re: Składowanie drewna na opła przy granicy działki
    Od: Łukasz <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Usrobo" napisał w wiadomości

    > a ze zdjęcia widać ze zabudowa u was ciasna, wiec widziały gały co brały
    > jesli dom od domu ma 5m to potem jest problem ze słonkiem

    Ja mam dzialkę 4 razy taką jak on:)I mieszkałem tutaj wtedy gdy on wiejskie
    tereny zamieszkiwał a na placu obok byl nieduzy dom w drugim koncu.Pergole
    oczywiscie ze byly ale nie moga byc bo mu mur wilgocią przechodzi.Wszystkie
    drzewa przerastajace jego ogrodzenie "pousychały" problem rozwiazalo dopiero
    zamontowanie kamery w widocznym miejscu...to byl całkiem inny człowiek jak
    sie budowal...jak się wprowadził wydaje mu się że może wszystko jakby
    mieszkał na wiejskiej posiadłości otoczony kilkoma hektarami lasu.Mówiąc
    krótko trzeba miec pecha żeby się człowiekowi taka menda obok
    wprowadziła,najgorszemu wrogowi nie życze.