  • Data: 2017-09-29 11:03:07
    Temat: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Sep 2017 21:52:51 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > O izolacji termicznej wszyscy wiedzą, licytują się lambdami, ale żeby
    > ktoś się zajmował akumulacyjnością, to nie. A to w naszym klimacie może
    > nawet bardziej istotne.

    Potwierdzam - akumulacyjność bardzo istotna. I to nie tylko latem, także
    zimą. U mnie w chałupie mury mam granitowe, szerokie na 80cm. Jak zimą
    przy -15 napalę i zostawię dom na 2 dni, to po powrocie jeszcze w miarę
    letnio. Izolacji nie mam żadnej (poza dachem słomianym, no ale ciężko
    nazwać to izolacją).

    Mateusz