  • Data: 2013-02-27 16:25:09
    Temat: Re: Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-26 22:09,
    a...@i...invalid pisze:

    > Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol ...

    Bzdura. Równie dobrze można zastosować
    odświeżacz do powietrza w sprayu. Skuteczność
    ta sama jeśli nie lepsza.
    Dodatkowo są teraz w sprzedaży urządzenia
    wyposażone w czujkę ruchu. Ilekroć wchodzisz
    do pomieszczenia czujesz zapach tropikalnego
    ogrodu bądź też innej oceanicznej bryzy.

    Niestety ale bez usunięcia źródła nie da się
    usunąć przykrego zapachu. Jedyne co można
    zrobić to go zamaskować.

    Ja bym tam wolał tropikalny ogród niż
    śmierdzący i toksyczny ozon.

    JK