  • Data: 2009-06-16 16:37:26
    Temat: Re: Słuchajcie
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu) szukaj wiadomości tego autora

    Mat <m...@g...com> wrote:
    > Co powiedzieć o domach budowanych za komuny, gdzie urządzenia typu
    > buława elektryczna istniały tylko w książkach sci-fi, mało kto robił
    > badania gruntu, beton robiono w betoniarkach a domy te stoją i mają
    > się bardzo dobrze, tzn nie pękają, stropy się nie rysują ? Oczywiście
    > w większości wypadków wymagają docieplenia :-)

    Skad jestes? Jak z dolnoslaskiego to zapraszam do mnie, obejrzysz sobie
    dom ktory kupilem i co do ktorego ciagle sie zastanawiam po cholere ja
    go zaczelem remontowac - postawienie z boku drugiego wyszlo by mi taniej.
    No ale jak juz sie zaczelo to trzeba skonczyc... a do wymiany jest
    praktycznie wszystko.

    Dom w dniu zakupu wygladal normalnie - dopiero po zerwaniu boazerii i
    odslonieciu podlog okazalo sie jak jest naprawde.
    Z oryginalnego domu tylko sciany zostaly - a to i tak gdzieniegdzie tylko
    oryginalne. Nowe podlogi (wczesniej byly deski na ziemi), nowe okna/drzwi,
    nowa instalacja CO, elektryczna, kanalizacyjna, CWU, nowe szambo.
    Czeka mnie jeszcze mnostwo roboty z poddaszem i dachem - dachowki mam
    calkiem dobre, natomiast konstrukcja dachu jest robiona wogole bez
    ladu i skladu i najlepiej tez by bylo ja wymienic. Czeka mnie tez odkopywanie
    fundamentow i izolowanie ich bo sciany (nawet wewnetrzne) podchodza wilgocia.

    Ktos moze powiedziec ze moj dom po prostu tak ktos kiepsko zbudowal - no ale
    tutaj cala wies takich samych ;-).

    --
    Kaziu