  • Data: 2009-06-17 08:21:50
    Temat: Re: Słuchajcie
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kIKI JESTEŚ WIELKI.

    Dopiero dzisiaj obejrzałem sobie Twoja robote. Przylaczam sie do choru
    piewcow na Twoja czesc.
    Podtrzymuje to co napisalem wczesnij nie daj sie zmanipulowac
    fachowcami, ktorym nie na reke jest takie przedstawianie spraw.
    Co do jezyka, ktorym piszesz. Piszesz do nas, dyletantow, amatorow,
    psedofachowcow wiec uzywaj takiego jezyka jakim sie poslugujemy. Kazde
    wprowadzenie nomenklatury tylko nam zamaze to co juz wiemy. Na forach,
    usnetach i wszystkich tym podobnych poslugujemy sie wlasnym
    slownictwem, budujemy wlsdny jezyk i on jest dla nas zrozumialy.
    Ale jest to cenna uwaga jesli nie chcesz byc oszukany ustal z
    wykonawca jkim jezykiem rozmawiacie, nie dostosowuj sie do niego (on
    uczyl se tego slownictwa przez kilka lat) tylko ustal, ze to o czym
    mowicie to jest ten sam problem albo ten sam produkt. Niby umala rzecz
    a moze wprowadzic wiele komplikacji.
    Dlatego uwazam, ze dla naszego wewnetrznego uzytku jest to dzielo
    bezcenne.
    Gdybys chcial wyjsc na rynek, wtedy to juz inny problem tam obowiazuja
    inne reguly.

    Pozdrawiam
    Dy

    To co ty robisz ja buduje u siebie w komupterze tylko nie tak
    poukladane. To co ja zebralem to sa opinnie i wypowiedzi innych.
    Niestety nie mam doswiadczenia wiec od siebie niczego nie dodaje.
    jesli potrzebowal bys czegos z jakiegos tematu mam tego sporo, chociaz
    wiekszosc pewnie znajdziesz w archiwum grupy.
    Tak na wszelki wypadek pisze, gdyby ci czegos zabraklo lub nie chcialo
    ci sie szukac.