  • Data: 2015-07-14 15:31:31
    Temat: Re: Słupki na kotwach - mocowanie
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-14 15:20, Maciek wrote:

    > Czyli generalnie polecasz wkrety, a nie lapanie "na wylot"?

    Tak.
    Sam będę robił kolejne konstrukcje u siebie i mam zamiar używać właśnie
    wkrętów assy.

    Z tym, że akurat jesli chodzi o podstawę słupa to użyłbym innej,
    regulowanej:
    http://images.okazje.info.pl/p/dom-i-ogrod/9093/th22
    0/domax-psr-80-podstawa-slupa-regulowana.jpg

    Można ją też w sumie zabetonować ale to już szczegół.
    Odpada wkręcanie, trzeba tylko nawiercić dziurę w podstawie słupa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info