    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 21 Feb 2014 15:18:15 -0800 (PST)
    Subject: Re: Śmieci cd
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 19:23:33 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > To, że Ty teraz jesteś zadowolony, bo ustawa ukróciła w Twoim przypadku
    > zbójeckie stawki za wywóz śmieci, które łupiła wcześniej od ciebie firma
    > śmieciarska, nie upoważnia cię do przypisywania komuś cech

    Wczesniej placilem 36 pln, teraz 16 pln / mc. Nie uwazam tego za zbojeckie
    stawki :)

    > Wytłumacz mi dlaczego jakiś ograniczony jak ty urzędnik ogranicza mi
    > ilość opon, które mi wolno zużyć w gospodarstwie domowym. Są rodziny,
    > które nie mają samochodu, ale są też rodziny, w których jest kilka
    > samochodów i kilku kierowców, którzy codziennie dojeżdżają, nierzadko po
    > kilkadziesiąt kilometrów.

    I moze sami sobie te opony wymieniaja w garazu? :-) Przeciez jak zuzyjesz
    opony to jedziesz do wulkanizatora ktory zaklada nowe i zabiera stare.
    W domu zadne opony nie zostaja.

    > Przed wejściem ustawy płaciłem za pojemnik, który zawsze był opróżniany
    > i nikt nie wydziwiał. Jak położyłem obok pojemnika butelki czy

    Strzelam ze teraz tez by nikt nie wydziwial ales sie pewnie przypierdolil
    do smieciarzy bo cos ci nie pasowalo (nic nowego) wiec teraz robia ci
    na zlosc :D

    > W cywilizowanych krajach takie śmieci jak opony, plastikowe pojemniki,
    > szkło, papier, metale, zawłaszcza posegregowane to skarb, który podlega
    > recyclingowi i firmy za nie jeszcze płacą, tylko kur... jak zwykle u nas
    > nic się nie opłaci i trzeba jeszcze dopłacać, a urzędnicy dbają o to,
    > żeby czasami firma śmieciarska się nie dorobiła.

    Wszystko to u mnie odbieraja bez mrugniecia okiem, w kazdych ilosciach.
    Sasiad ostatnio 12 workow zoltych wystawil - wzieli.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.