  • Data: 2014-02-23 14:30:38
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 22 lutego 2014 22:36:21 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No sorry ale jak nie potrafisz sie z posesji pozbyc 50 opon i biadolisz o tym
    > od chyba juz pol roku i zwalasz tylko na zla ustawe to cos jest na rzeczy :D
    Rozpisałeś się a mi się zdaje ze Jacek po prostu troluje. Nie wiem w imie czego ale
    troluje.
    Jacka znamy z tej grupy od lat i wiemy że facet mądrze pisał na różne tematy ale o
    smieciach to co tu pisze to jakies głupoty. Nie wierze że można tak sobie sztucznie
    problemy generować. Gośc po prostu lubi narzekać.