  • Data: 2013-08-05 14:28:20
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Podpytaj dokładnie. U nas nie ma problemów aby mieć osobny pojemnik na
    >plastyki- żółty lub maznięty zółtą farbą i tyle. To samo z zielonym na
    >szkło

    Co mam pytać ?

    Moja gmina udostępniła całą umowę jaką podpisano z MPO i sobie ją
    przeczytałem ...

    Zabierają tylko śmieci w ich workach i ich pojemnikach ...

    > Poprzednie odpady segregowane jeśli nie mieściły się w koszu wędrowały do
    > miejsc gdzie zbierano surowce wtórne ...

    U mnie obecnie punkt segregacji jest na końcu mojej gminy. Musiałbym pokonać
    około 50km (w obie strony) aby tam coś dostarczyć ...
    Całkowicie nie po drodze ...
    Kiedyś po drodze do pracy były ogólnodostepne kontenery do segregacji
    śmieci. Teraz wszystko poznikało ...