    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Date: Tue, 06 Aug 2013 23:11:35 +0200
    <ktk150$1l8$1@node1.news.atman.pl> <ktnjsp$t1b$1@news.task.gda.pl>
    <kto2c6$ltp$1@speranza.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <kto5p3$ujb$1@speranza.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <kto6mf$1c2$1@speranza.aioe.org> <kto7op$c6a$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoa1p$d24$1@node1.news.atman.pl> <ktoakc$i8t$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoc1h$46r$1@node2.news.atman.pl> <ktock6$nhg$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoepj$70u$1@node2.news.atman.pl> <ktohn8$38g$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktq8jp$bot$1@node1.news.atman.pl> <ktqc40$pbv$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2013-08-06 10:28, Marek Dyjor pisze:

    > nie masz problemu z butelkami? pewnie nie jesteś prawdziwym polakiem
    > tylko z opcji niemieckiej albo żydowskiej ;-)
    >
    > Prawdziwemu polakowi wszystko przeszkadza.

    Ja Wam nic na to nie poradze, ze dziwi Was oczekiwanie, ze ktos bedzie
    robil to co do niego nalezy. Chcecie to sobie prasy kupcie do
    paczkowania plastiku, mnie to nie obchodzi. Fascynujaca byla tez
    opowiesc o otwieraniu puszek z obu stron. Podpowiedzial bym tez fanom,
    zeby zaginali tez krawedzie obu wieczek, bo smieciarz moze sie
    pokaleczyc. Wogole najlepiej jak sami bedziemy wozic, bo to dziwne jest,
    ze zapewnia nam to do czego sa stworzeni, no w kazdym razie i w tym
    mozemy ich odciazyc. Wam obu proponuje wozic samemeu do sortowni i na
    wysypisko, bo firmom zylka w dupie peknie jak zabiora dwa razy czesciej.

    Pozdro.. TK