  • Data: 2013-08-07 23:22:37
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-07 01:57, Marek Dyjor pisze:

    > tja... jak będa częściej odbirali to będzie drożej... rozumiesz?
    >
    > jak będą odbirali co tydzień to zapłacić pewnie z 3 x wiecej niż przy
    > miesięcznym odbiorze.

    Przeciez i tak mam drozej przy tej samej czestotliwosci. W sumie nie
    wiem czemu drozej, pewnie bo cos tam.

    > twoja analogia jest do dupy...

    Dlatego pisalem, ze nie ogarniesz...

    > bo niedokręcanie śrubunków to jest fuszerka,

    Wcale, ze nie. Mozesz przeciez w mysl tego co pisales wyzej powiedziec,
    ze jak dokrecisz to bedzie drozej.

    > a odbieranie z taka czy
    > inną częstością nie stanowi złego wykonywania umowy. Chyba że gmina
    > gwarantuje odbiór co dwa tygodnie a firma przyjedzie co miesiąc. Wtedy
    > powinieneś wystapić o bonifikatę opłaty.

    Oczywiscie, ze nie stanowi. Ale skoro mamy ustawe, firmom za to placimy,
    to chyba usluga jest dla nas, a nie dla zadrukowania papieru? A moze
    jednak...?

    > System zbierania śmiecie nie jest już produktem rynkowym.

    To powiedz mi w takim razie czym jest przetarg?

    > jak chcesz sobie rynkowo działac to sobie zapłać za kogoś kto ci
    > przyjedzie te śmieci zabrać nawet jutro, niestety nie uwolni cie to z
    > konieczności płącenia opłaty śmieciowej.

    Nie pojmujesz, ze cos robi sie dla nas, a nie ku chwale ojczyzny i nic
    nie bdzie gorzej jak firmy odbiora czesciej. Ja nie mam placic jakims
    tam firmom dodatkowo, tylko chce, zeby prawo bylo bardziej zyciowe. Co
    szkodzi troche pomyslec dla wspolnej wygody?

    > Gmina ustaliła odgórnie jakiś system odbioru śmieci, możesz dożąyć do
    > korekty tego systemu ale nikt go nei zmieni tylko daltego że Pan Maniek4
    > tak kce.

    Nie pan maniek, tylko glosow na tej chocby grupie jest wiecej. Z mojej
    bliskiej okolicy tez wiem, ze nalezaloby cos zmienic. Obecnie to
    poczatki rodzace sie w bolach. Nikt nie robi z tego problemu, ale zycie
    pokazuje, ze pewne rzeczy moznaby poprawic.

    Pozdro.. TK