  • Data: 2013-08-07 02:11:35
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Ja Wam nic na to nie poradze, ze dziwi Was oczekiwanie, ze ktos bedzie
    > robil to co do niego nalezy. Chcecie to sobie prasy kupcie do
    > paczkowania plastiku, mnie to nie obchodzi. Fascynujaca byla tez
    > opowiesc o otwieraniu puszek z obu stron. Podpowiedzial bym tez fanom,
    > zeby zaginali tez krawedzie obu wieczek, bo smieciarz moze sie
    > pokaleczyc. Wogole najlepiej jak sami bedziemy wozic, bo to dziwne
    > jest, ze zapewnia nam to do czego sa stworzeni, no w kazdym razie i w
    > tym mozemy ich odciazyc. Wam obu proponuje wozic samemeu do sortowni
> [...]

    Z twojej wypowiedzi wyłazi takie typowe pierniczonej polactwo...

    Gmina ustaliła pewne zasady a ty masz trzy wyjscia a może i cztery

    1. dostosować sie, wdrażać te zasady w taki sposób aby dla ciebie były jak
    najmniej dolegliwe
    2. obrazić sie i rozpocząć akcję nieposłuszeńśtwa obywatelskiego, ze
    wszelkimi tego konsekwencjami także prawnymi
    3. próbować zorganizować jakiś ruch który doprowadzi do zmiany zasad.

    4. spakować manatki i pojechać do jakiejś oazy wolności... tylko wcześniej
    dobrze sprawdź, żebyś potem nie płakał że wpadłeś z deszcu pod rynne.
    bo np w USA jest wiele kompletnie idiotycznych regulacji obowiązujacy w
    hrabstwie czy mieście.

    dodam jeszcze że jak ci sie nie chce to możesz przecież zatrudnić kogoś kto
    się zajmie twoimi śmieciami, będzie czekał pod drzwiami lub oknem, ty
    będziesz śmieci ciepał za okno a on je pozbiera i odpowiednio posortuje i
    przygotuje do odbioru, ba nawet za ciebie przypilnuje aby wystawić kubły.

    Nie będziesz musiał sie kompletnie przejmować losem twoich śmieci, płacisz i
    masz. Nie musisz wkładać żadnego wysiłku w zajmowanie sie śmieciami.

    wiesz jak sie ktoś taki nazywa? tak to jest służący.

    Na swoją gminę nie nażekam, wkurwiłbym sie gdyby mi kazali sortować śmieci
    na 8 frakcji, kazali myc odpady i zrywać naklejki, tak wkurzyłbym się.

    mam dwa pojemniki odbierane co dwa tygodnie, co jakiś czas mają być zbiórki
    elektrośmieci oraz wywózki odpadów poremontowych (w cenie abonamentu).