  • Data: 2012-12-10 13:15:28
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: Art <i...@I...Ili> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-10 12:41, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ano właśnie tak u nas chcą radni to liczyć. To niby pretekst aby przy
    > okazji mieszkańcy oszczędzali wodę.
    > Oni sobie tam w Toruniu policzyli że średnio miesięcznie na osobę
    > przypada 3m3 wody. U mnie jest to 5m3. Jak odejmę podlewanie trawnika
    > i mycie samochodu to zejdę do około 3,3m3/osobę.
    >

    > Marek

    I tym sposobem woda stanie się luksusem :-)
    By żyło się lepiej rząd przekazał gospodarkę odpadami samorządom, a te
    jak można łatwo przewidzieć chętnie sięgają ludziom do kieszeni pod byle
    pretekstem. Wszystkie lokalne podatki np. od nieruchomości czy od
    środków transportu idą w góre co roku dużo wyżej niż inflacja. Teraz
    dojdą jeszcze wyższe opłaty za wywóz śmieci, aaaa i jeszcze chodzą im
    pomysły opodatkowania wody odprowadzanej do kanalizacji deszczowej.
    Co do zużycia wody - ja mam zakopany zbiornik typu Mauser o pojemności
    ponad 1000 litrów i bardzo sobie chwalę ten sposób pozyskiwania
    deszczówki. Praktycznie po każdym średnim deszczu zbiornik mam pełny
    więc do mycia samochodów i podlewania spokojnie wystarcza, a często też
    opróżniam zbiornik do kanalizacji aby żaby nie zalęgły się w tym
    środowisku. Przy okazji jakiegoś remontu podobny zbiornik zainstaluje
    tak z metr nad gruntem aby grawitacyjnie można korzystać z wody. Nie
    muszę chyba pisać jak fajnie myje się autko taką wodą? Nie trzeba
    wycierać bo i tak nie zostanie nawet plamka na karoserii.