  • Data: 2012-12-10 14:54:44
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Oni sobie tam w Toruniu policzyli że średnio miesięcznie na osobę przypada
    >3m3 wody. U mnie jest to 5m3. Jak odejmę podlewanie trawnika i mycie
    >samochodu to zejdę do około 3,3m3/osobę.

    W Toruniu będzie naliczany "podatek" od śmieci od osoby.

    Włodarze Torunia wymyślili sobie że jedna osoba będzie płacić za śmieci
    segregowane 12,5zł a za niesegregowane - 25zł.
    Czyli rodzina 4 osobowa , śmieci nie segregowane - 100zł za miesiąc ...

    Według mnie skandal ...

    Ja mieszkam w gminie niedaleko Torunia. Stawek jeszcze nie znam , ale przez
    następne pół roku będę korzystał dalej z MPO i chyba coś płacił około 30zł
    za miesiąc (120L co 2 tygodnie , śmieci segreguje).