  • Data: 2012-12-11 11:52:50
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 11:42:44 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > Uwazam, ze smieci w lasach jest nieporownywalnie mniej niz bylo to jeszcze
    >
    > kilkanascie lat temu, przybylo zwierza, w zasadzie to przegiecie jest w
    >
    > drugą
    Tu się troche z Toba zgodze- śmieci w lasach jest mniej jak kilkalat temu ale
    trafiaja się jeszcze tzw "dziekie wysypiska" wiekszym problemem jest palenie smieci.
    Jak jeżdze do mojej rodzinnej miejscowosci to np babcia notorycznie pali butelki
    plastykowe w piecu. Żeby było smieszniej darmowy kubeł na takie odpady stoi dosłownie
    przy jej posesji. Większośc mieszkańców tam pali plastyki itp. Nie dla oszczedności
    tylko uwazaja ze to nie jest szkodliwe a dodatkowa energia jest. Gazu tam niema, CWU
    praktycznie wszyscy maja z kotłów stałopalnych i latem dla potrzeb nagrzania CWU
    wystarczy własnie to palenie śmieci plastyków itp. I jak ja tam np mówie że z
    butelkami plastykowymi i makulatura dygam co sobote do darmowego pojemnika to patrza
    na mnie tak jaos dziwnie i mówia "przeciez masz piec, zawsze trochę ciepła z tego
    będzie"