  • Data: 2012-12-11 15:20:10
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ka724p$2kv$1@node2.news.atman.pl...

    > No ale to chyba wiedziałeś _zanim_ podjąłeś decyzję o budowie domu w tym a
    > nie innym miejscu, prawda?

    Gdy kupowałem mieszkanie, tej szkoły która jest obecnie blisko mnie, nie
    było jeszcze wcale. Była oczywiście w MPZP i kupując mieszkanie wiedziałem,
    że będę miał blisko szkołę. Zresztą wtedy już właściwie było wiadomo, że
    nowa szkoła wkrótce powstanie, bo stara była przepełniona. W kilka lat
    później szkoła zaczęła faktycznie powstawać.

    A rejony tak porobili, że moje dziecko nie "załapało się" do nowej szkoły,
    którą mam rzut beretem... Dalej twierdzisz, że to nie jest chore?

    > Jak to jest, że w byle muratorze piszą by takie rzeczy sprawdzać zanim się
    > kupi działkę tak samo jak MPZP, gdzie jest najbliższy przystanek itp.
    > Wydawało mi się, że na tej grupie są ludzie bardziej świadomi niż
    > przeciętny czytelnik muratora, a co kilka tygodni okazuje się, że ktoś
    > czegoś nie sprawdził i zaczyna się narzekanie, że coś jest "chore".
    >
    > Ludzie! Nie jesteście chłopami pańszczyźnianymi przypisanymi do ziemi -
    > macie wolność wyboru - możecie się budować gdzie chcecie!

    Masz rację. Kupując mieszkanie sprawdziłem jedynie MPZP. Kilka lat później
    gdy kupowałem działkę, sprawdziłem oprócz MPZP, m.in. studium, wyciągnąłem z
    GDDKiA plany budowy S8 Marki - Radzymin która miała przebiegać w okolicach
    mojej działki (wtedy to była jedna wielka niewiadoma, żadnych precyzyjnych
    informacji w internecie nie było), plany budowy infrastruktury (głównie
    kanalizacji), zwiedziłem osobiście najbliższe okolice, rozmawiałem z
    sąsiadami. Wybór był bardzo świadomy :)