  • Data: 2012-12-11 15:50:47
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup

    > A rejony tak porobili, że moje dziecko nie "załapało się" do nowej szkoły,
    > którą mam rzut beretem...

    > Dalej twierdzisz, że to nie jest chore?

    Nie wiem, bo nie mam zwyczaju krytykować decyzji których uzasadnienia nie
    znam. Może były konsultacje społeczne i _większość_ uczestników chciała
    takich a nie innych podziałów? A może wręcz przeciwnie jakaś urzędniczka
    wzięła w łapę za taki a nie inny podział. Idź do urzędu zapytaj dlaczego
    jest taki a nie inny podział na rejony i wtedy albo się okaże, że to wola
    ludu, albo wynik korupcji, ale nie sądzę by to był wynik choroby :-)

    Nie bierz tego do siebie bo nie chodzi mi konkretnie o Twój przypadek tylko
    ogół - po prostu mnie to zadziwia jak wiele osób zamiast pójść do wójta,
    burmistrza czy radnego i po prostu zapytać lub zgłosić jakiś wniosek woli
    skarżyć się w internecie nie robiąc nic dla zmiany swojej sytuacji. To jest
    irracjonalne :-)

    O ile mógłbym zrozumieć taką mentalność u ludzi którzy obecnie mają 70 czy
    80 lat i którzy przez całe swoje aktywne życie żyli w "demokracji ludowej"
    gdzie ani demokracji ani szacunku dla obywatela nie było, to nijak nie
    rozumiem takiego podejścia u ludzi aktywnych.

    [ciach]

    I bardzo dobrze!

    Pozdrawiam
    Ergie