    From: Kaz Deb <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Date: Wed, 12 Dec 2012 20:48:27 +0100

    > Sprawa prosta. Wieśniaki uważają że co palne to do kotła a co nie
    palne do lasu.

    Całkowicie się z tym zgadzam. Właśnie takie rozumowanie prowadzi do
    wniosku że palne śmieci podrzucają do lasu "miastowi", czyli ci, którzy
    albo tak nie uważają albo nie mają gdzie tego spalić.

    Śmieci zakopane w lesie raczej 'miastowy' nie przywiózł bo przede
    wszystkim taki nie posiada łopaty.
    Tu nie mam wątpliwości, że to miejscowy. Tak samo, nie podejrzewam
    obcych za leśne śmiecie po prostu rozsypane lub wrzucone w stary worek
    po nawozie.

    Niedaleko mojego domu jest wąwóz, który 30 lat temu był dzikim
    wysypiskiem. Parę lat temu zostało to wyczyszczone Ale niedawno ktoś
    wysypał pi*oko przyczepę styropianu z zaprawą. Wyglądało to jakby ktoś
    albo usunął elewację (raczej nie bo bez siatki) albo ocieplenie z
    jakiegoś poddasza tylko zatarte klejem.

    Ja też wykopywałem spod swojego płotu worki ze śmieciami. Dom, w którym
    mieszkam stał trochę lat pusty. To m.in. spowodowało, że były wymagany
    taki remont. A w sadzie jak zarósł to nie było nic widać, właściciela
    nie było, więc można było worki ze śmieciami zakopywać.

    A co do zakopywania śmieci, to najtrudniej mi zrozumieć upychanie ich we
    własnej posesji.
    Zaobserwowane sposoby:
    - jako wypełnienie wolnej przestrzeni pod schodami zewnętrznymi zamiast
    piasku,
    - jako dodatek do betonu (ze ściany betonowej wystają puszki po
    konserwach, butelki, zwisa linka sprzęgła).
    - specjalnie wykopany dół. Po wypełnieniu wyrównuje się ziemią i sieje
    trawkę a obok kopie kolejny dół.

    Kazek