    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Smieci u mnie
    Date: Fri, 1 Mar 2013 16:06:51 +0100

    news:kgqdot$pml$1@node2.news.atman.pl...

    > Oczywiście. Niepojęte, że we każdej wiosce liczącej 2tys mieszkańców dwa
    > szpitale położnicze będą miały wystraczającą liczbę klientów (klientek) by
    > się utrzymać.

    To zapoznaj sie z historia powstania Las Vegas, miasta na pustyni.
    Szpital nawet w srodku lasu, a nawet dwa obok siebie nie musza obslugiwac
    wylacznie lokalnych mieszkancow. Gdybys sie nad tym zastanowil wczesniej to
    wiedzial bys, ze dzieje sie tak i dzis. Ludzie nie lecza sie wylacznie w
    miastach gdzie mieszkaja. Sa tez specjalizacje.

    > Bo mają 100 razy więcej klientów niż kiedyś,

    Popatrz, to odwrotnie jak ze smieciami...

    > słucham jak chcesz spowodować, by kobiety rodziły co kilka by te szpitale
    > się z czegoś mogły utrzymać :-)

    Mam odpowiadac na Twoje zalozenia? To sa przede wszystkim nieistniejace
    sytuacje, wiec nie mam powodu, by traktowac je powaznie. Chcesz to
    porozmawiamy tez o Gwiezdnych Wojnach, chociaz moze nie, bo na tym sie nie
    znam.
    A co do szpitali to albo obsluza kogos z zewnatrz, albo nie maja prawa
    funkcjonowac razem, albo i wogole. Co za problem zeby tak bylo ze smieciami?
    To Ty masz problem nie ja. Dla mnie moze jezdzic i pietnascie firm po jednej
    wiosce o ile bedzie to dla nich oplacalne.
    Ty wolisz jak gmina im powie co jest dla nich oplacalne jak widze.

    > Jak na razie o fobiach, może za rok będziemy dyskutowali o faktach.

    To jak wycenila gmina Twoje fobie, skoro decydujesz sie na taki eufemizm?

    > Zapytaj posłów którzy ileś lat temu uchwalili takie prawo które dla nowych
    > inwestycji nakazywało budowę ekranów. Co tu jest do tłumaczenia bzdura i
    > tyle.

    A Ci co planowali inwestycje to polglowki zeby nie widzieli tej bzdury?
    Litosci, naprawde taki naiwny jestes?

    > Doszedłeś do absurdu - Skoro ja nie dołączam się do nagonki na nowe
    > przepisy i nie twierdzę, że są złe to nagle mam się tłumaczyć z jakiegoś
    > głupiego innego przepisu.

    Ten przyklad to swego rodzaju dowod na to jak dac komus zarobic zgodnie z
    prawem. Nie mam zadnych watpliwosci, ze podobnych przypadkow nie bedzie przy
    okazji ustawy o ktorej piszemy. Nie dziwie sie tez, ze nie uwazasz nowych
    nakazowych przepisow za zle. Skoro wogole widzisz jakos inaczej to ja sie
    nie dziwie.

    Pozdro.. TK