    Date: Fri, 07 Feb 2014 14:10:24 +0100
    From: Jack <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmierdząca ciepła woda

    > Jak technicznie wygląda taka operacja? Ja mam zasobnik jedynie 45L
    > zabudowany w kotle - będzie to miało sens czy w tej opcji będę musiał
    > powtarzać operacje co 2 dni?

    Właśnie jest to dość uciążliwe... Mam bojler 200l i dozuję ok 10cm3
    podchlorynu przez zaworek na wejściu zimnej wody do bojlera
    (bezciśnieniowo), potem odkręcam dopływ i kran i wszystko wlatuje do
    zbiornika i miesza się. Po dozowaniu warto trochę mniej wody zużywać
    przez parę godzin, żeby podchloryn podziałał.
    Nie wiem co jest powodem tego smrodu. Woda ze studni, temp 60st (więcej
    się nie da - grzałka 2kW ustawiona na max).