  • Data: 2012-01-26 18:19:25
    Temat: Re: Smród
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 19:08, SkiMir <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Może w tym kontekście przesadzam ale działa mi na nerwy takie gadanie:
    > jak cię stać na dom to stać cię na opał...

    A wlasciwie dlaczego? Jak Cie nie stac na samochod z silnikiem V12 co
    pali 30l/100km to albo go modernizujesz i np. wkladasz instalacje LPG
    albo sprzedajesz i kupujesz mniejszy nie ? Normalna sytuacja.. Smutna
    ale takie jest zycie. Mozesz sobie opalac czym chcesz dopoty, dopoki
    nie trujesz innych. Jak wsadzisz opone, plastik, czy inny szajs do
    pieca to jestes normalny truciciel i bandyta, jak esesman wrzucajacy
    cyklon B w oswiecimiu zeby wymordowac ludzi. Robisz dokladnie to samo
    tylko efekty sa widoczne z opoznieniem (roznego typu choroby
    nowotworowe).
    pozdr.

    --
    Adam