  • Data: 2011-05-07 10:19:00
    Temat: Re: Solar -kat nachylenia
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie :)

    Ja aby uniknąć przespawywania króćców w grzejnikach
    (choć spawam nieźle i mam inwertora) poprostu zbudowałem
    "poziome solary" zamiast pionowych! I tak tworzą wielką
    wspólną powierzchnię optycznie, całkiem "normalnie" to
    wygląda.

    Jak na złość odkąd to odpaliłem nie ma słońca i jest zimno.
    Napełniłem zbiornik wodą 9`C (1000 litrów) i dziś z rana
    mam odczyt 18`C. Przy takiej pogodzie to z miesiąc mi to się
    będzie grzać ;)

    --
    Yozwig