  • Data: 2012-05-02 08:28:20
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sion-forums@vbqq1...

    >Tu brak zgody. Od 2008 roku mam baniak sporo tańszy((sporo poniżej 1000zł)
    >i też wystarczy. P

    Ja zawsze przy wyliczeniach podaję wydatek za baniak 1000zł gdyż o tyle
    więcej musiałbtm zapłacić. Baniak potrzebowałbym tak czy inaczej, co
    najwyżej mniejszy i z jedną wężownicą, dlatego 1000zł tańszy.

    >Gazownicy zużywająna CWU ok 100zł za miesiąc. Solary zapewnią 100%
    >zapotrzebownia przez 8(pesymistycznie) miesięcy. Dalej >łatwo polizyć;

    Co łatwo policzyć? A pozostałe 4 miesiące w których jest pokrycie
    zapotrzebowania w zakresie 30-100% to się nie policzy? A to że w określonych
    sytuacjach, tak jak u mnie dzięki solarom mozliwe jest przejście do niższej
    taryfu W2 w której samych tylko kosztów stałych za gaz masz mniej o 600zł
    rocznie? Co ty chcesz Kris liczyć jak ty pojęcia wogóle o budowie i
    eksploatacji solarów nie masz.

    Marek