  • Data: 2012-05-02 09:50:50
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > ale ty w błędzie jesteś wielkim.

    Może nie aż w takim wielkim...
    Po prostu gdyby mi się opłacało zakładać solar, to już bym to zrobił.
    Nie opłaca się i tyle.

    Co do niskich temperatur w kotle, to raczej Ty jesteś w błędzie.
    U mnie temperatury robocze to blisko 70 stC - zawsze -, a na powrocie
    max o 5 K mniej. Jak kocioł gaszę, to drzwiczki zostawiam otwarte coby
    był przewiew i nic nie ma prawa się kondensować.

    Brudne pomieszczenie owszem, ale już z pomieszczeniem na opał czy musi
    się amortyzować, to bym polemizował.

    Ja powiedziałem w innym miejscu... węgiel to dla mnie małżeństwo z
    rozsądku, bo w PC nie wierzę w tym klimacie jaki tu mam, a gazu z rury
    nie mam i mieć nie będę - chyba nigdy.
    Gazy z butli i oleje czy prądy do ogrzewania odpadają ze względów
    ekonomicznych.

    Zatem nie generalizujcie panowie. Ja liczyć umiem :-P.

    Solar dla mnie będzie się opłacał tylko i wyłącznie wtedy, kiedy koszty
    jego instalacji spadną do max 3 tys... w przeciwnym wypadku się dla mnie
    nie opłaca.

    pozdrawiam
    Robert G.