  • Data: 2012-05-02 10:23:44
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jnqpkd$99g$2@inews.gazeta.pl...

    > Paleniska pilnować nie trzeba, bo kocioł jest automatyczny, a
    > przechowywanie i załadunek mnie w sensie finansowym nie kosztuje.

    W czasie gdy ty ładujesz kolejne dziesiątki kilogramów do kotła i opróżniasz
    z popiołu i zastanawiasz się gdzie tym razem upchnąć popiół (nie mów że
    sypiesz na drogę albo do rowu bo to nielegalne) W czasie gdy ty latasz po
    składach opału lub wydzwaniasz za węglem ja odpoczywam albo zajmuję się
    czymś dochodowym, np. naprawiam coś w warsztacie elektronicznym. Więc jak
    widzisz ja albo zarabiam albo odpoczywam aby móc efektywniej zarobić a ty?
    Myślisz że nie znam i nie odwiedzam osób które mają kotły na ekogroszek?
    Każdy z nich to samo twierdzi co ty ale dziwne bo kazdy z nich jakiś
    odkurzacz musiał kupić co by posprzątać czym było w kotłowni, u każdego w
    kotłowni na drugi dzień po sprzątaniu ten sam syf. I co najciekawsze, każdy
    z nich ma grzałkę elektryczną w zbiorniku i w lecie nie palą w kotle lecz
    jadą po prostu z prądem bo wcześniej czy później każdemu rzygać się chce tym
    węglem a i głosy często takie są że w upalne dni od kotłowni to w części
    domu tak się nagrzewa że wytrzymać się nie da.

    Marek